Umowa o świadczenie usług polegających na nauczaniu języka angielskiego i programowania przy wykorzystaniu środowiska MINECRAFT
Umowa o świadczenie usług polegających na nauczaniu języka angielskiego i programowania przy wykorzystaniu środowiska Minecraft zawarta w dniu .............................................................r. pomiędzy: firmą Promc Sp. z o. o. z siedzibą przy ulicy Miklaszewskiego 11/9 02-776 Warszawa, wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: [0000904009], NIP: [951-252-05-69], REGON: [389129471], tel.: 796-736-763, e-mail: zapisy@promc.edu.pl, dalej zwaną Organizatorem, a Imię i nazwisko: ………………………………………………………………….…………………………………………………………………………………., adres korespondencyjny: …………………………………………………….……………………………………………………………………………., adres e-mail: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….….., telefon: …………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………..………, nr i seria dokumentu tożsamości: …………………………….…………………………………………………………………………………..., tj. Rodzicem/Opiekunem prawnym Uczestnika/Kursanta (imię i nazwisko dziecka): ……………………………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………..…………., dalej zwanym Kursantem/Uczestnikiem. § 1 Definicje Instruktor/Organizator - osoba przeprowadzająca Zajęcia, posiadająca do tego stosowne uprawnienia; Zajęcia - odbywające się regularnie spotkania prowadzone przez Organizatora trwające 60 minut; Rodzic/Opiekun - osoba dorosła mająca pełną zdolność do czynności prawnych, która w imieniu małoletniego (Kursanta) zawarła umowę z Organizatorem; Uczestnik/Kursant - osoba małoletnia uczęszczająca na Zajęcia polegające na nauczaniu języka angielskiego i programowania za pośrednictwem gry Minecraft, zwanych dalej Zajęciami; Kurs - Zajęcia organizowane przez Organizatora polegające na nauce języka angielskiego i programowania w środowisku Minecraft; Siła Wyższa - zjawiska na które ani Organizator ani Kursant nie mają wpływu tj. wojna, klęska żywiołowa, epidemia lub inne związane z logistyką niezależną od Organizatora. Miejsce zajęć - lokalizacja, w której odbywają się zajęcia: ……………………………………………………………. (do uzupełnienia). § 2 Przedmiot i warunki umowy 1. Przedmiotem umowy jest przeprowadzenie przez Organizatora Zajęć obejmujących naukę języka angielskiego i programowania w środowisku Minecraft. 2. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do końca bieżącego roku szkolnego. 3. Zajęcia są przeprowadzane raz w tygodniu (z wyłączeniem dni wolnych od zajęć dydaktycznych i ferii zimowych) i trwają 60 minut. Jeśli Zajęcia trwają 90 minut to jest to liczone jako 1,5 Zajęć. 4. Pierwsze Zajęcia przeprowadzane są w dniu ustalonym przez Organizatora i potwierdzonym z Rodzicem/Opiekunem Uczestnika. 5. Planowana liczba Zajęć w Kursie wynosi 30. 6. Każdy Uczestnik korzysta z jednoosobowego stanowiska wyposażonego w laptop. 7. Instruktor przyprowadza i odprowadza Uczestników z miejsca zbiórki do Miejsca zajęć, chyba że Rodzic/Opiekun wyraził zgodę na przybycie i powrót Uczestnika/Kursanta samodzielnie. 8. Uczestnik/Kursant oraz jego Rodzic/Opiekun prawny zobowiązują się do zachowywania kultury wypowiedzi oraz norm powszechnie przyjętych jak również nie zakłócania porządku Zajęć w stosunku do Instruktora/Organizatora oraz pozostałych pracowników Organizatora. 9. Pierwsze Zajęcia w Kursie są Zajęciami próbnymi, po których następuje decyzja o podpisaniu umowy. Zajęcia te są wliczone do planowanej liczby Zajęć w Kursie. § 3 Opłaty i organizacja Zajęć 1. Pełna opłata za Kurs wynosi 1600 zł (słownie: tysiąc czterysta dziewięćdziesiąt złotych). 2. Organizator wyraża zgodę na dokonanie zapłaty za Kurs w jeden z następujących sposób, wybrany przez Rodzica/Opiekuna: dokonania jednej opłaty wynoszącej 1600 zł płatnej na konto bankowe w ciągu 7 dni od przeprowadzenia pierwszych Zajęć, dokonania dwóch wpłat wynoszących po 800 zł. Z tym, że pierwsza wpłata zostanie dokonana w ciągu 7 dni od przeprowadzenia pierwszych Zajęć oraz druga wpłata zostanie dokonana maksymalnie po odbyciu 14 (słownie: czternastych) Zajęć w Kursie, dokonania dziesięciu wpłat wynoszących po 160 zł. Z tym, że pierwsza wpłata zostanie wykonana w ciągu 7 dni od przeprowadzenia pierwszych Zajęć oraz do 20 dnia każdego miesiąca każda kolejna wpłata wynosząca 160 zł przez okres maksymalnie 9 następnych miesięcy (czyli 10 wpłat po 160 zł). 3. W przypadku późniejszego dołączenia do trwającego już Kursu, Organizator odejmuje płatności za odbyte już Zajęcia, jeśli planowana liczba zajęć nie zostanie spełniona. Płatności dokonywane są w równych wpłatach po 160 zł, z wyjątkiem ostatniej, która jest zależna od ilości przeprowadzonym Zajęć w danym Kursie. 4. Pierwsza płatność za Zajęcia powinna zostać uregulowana w ciągu 7 dni od dnia przeprowadzenia pierwszych Zajęć. Za uregulowanie płatności uważa się uznanie na rachunku bankowym Organizatora. 5. W przypadku niemożności uczestnictwa w zajęciach przez Kursanta, Rodzic/Opiekun jest zobowiązany do poinformowania o tym Organizatora. Organizator, po otrzymaniu takiej informacji, niezwłocznie przedstawi, z uwzględnieniem ewentualnej dostępności Kursanta, przynajmniej jeden inny termin Zajęć, w których Kursant zobowiązany jest wziąć udział, w celu odrobienia nieobecności. 6. W przypadku braku Zajęć z winy Organizatora, w miarę możliwości Zajęcia zostaną przeprowadzone w innym ustalonym przez Organizatora terminie. 7. Zwrot lub zmniejszenie opłat za Zajęcia przysługuje jeśli dana grupa nie będzie mogła zrealizować planowanej liczby Zajęć. Zwrot lub pomniejszenie będzie możliwe w ostatnim miesiącu realizacji Zajęć. 8. W przypadku braku możliwości kontynuacji organizacji Zajęć wynikających z przyczyn niezależnych od Organizatora (np. Siła Wyższa) umowa zostaje zawieszona do czasu powrotu kontynuacji Zajęć, a uiszczone opłaty zostają wstrzymane na poczet przyszłych Zajęć. 9. W przypadku o którym mowa w ust 8. powyżej jeśli nie będzie możliwości zawieszenia umowy z powodu Siły Wyższej lub Zajęć nie uda się odrobić w innym terminie to niniejsza umowa może zostać rozwiązana bez okresu wypowiedzenia, a nadpłaty już uiszczone zostaną zwrócone. 10. W przypadku rezygnacji z Zajęć następuje ona wraz z końcem miesiąca pod warunkiem, że rezygnacja została złożona do 20 dnia każdego miesiąca kalendarzowego, w formie wiadomości e-mail przesłanej na adres: zapisy@promc.edu.pl oraz potwierdzone zostało jej przyjęcie. W przypadku rezygnacji z Kursu następuje rekalkulacja wniesionych wpłat w stosunku do liczby przeprowadzonych Zajęć i jeśli naliczona zostanie nadpłata, jest ona zwracana przez Organizatora na konto, z którego wpłynęła płatność lub jeśli naliczona zostanie niedopłata Rodzic/Opiekun Uczestnika/Kursanta zobowiązuje się do uregulowania należytych opłat. 11. W przypadku zgłoszenia nieobecności na Zajęciach Kursantowi przysługuje możliwość odrobienia Zajęć z inną grupą. Organizator zaproponuje dwa możliwe terminy pod warunkiem, że Kursant/Rodzic wyraża chęć odrobienia. 12. Płatności dokonywane są na rachunek bankowy: 71 1160 2202 0000 0006 1433 2245, Promc Sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Miklaszewskiego 11/9 02-776 Warszawa, Tytułem: Imię i nazwisko dziecka / klasa wraz z oznaczeniem / lokalizacja zajęć / numer płatności 13. Płatność nie dokonana w ww. terminie skutkuje wymagalnością zobowiązania i nabyciem prawa przez Usługodawcę do roszczenia o zapłatę odsetek ustawowych za każdy dzień opóźnienia. 14. Opłata zawiera podatki. § 4 Rozwiązanie umowy 1. Wypowiedzenie uważa się za skuteczne, jeżeli zostało złożone mailowo, na adres: - zapisy@promc.edu.pl - dla wypowiedzenia składanego przez Kursanta; - adres e-mail Rodzica/Opiekuna podany w danych do umowy - dla wypowiedzenia składanego przez Organizatora, do końca 20. dnia danego miesiąca kalendarzowego. W przypadku złożenia wypowiedzenia po 20. dniu danego miesiąca, wypowiedzenie uważa się za złożone w następnym miesiącu kalendarzowym. 2. Organizator zwraca uiszczoną opłatę tylko w przypadku kiedy do Zajęć nie doszło z jego wyłącznej winy, Siły Wyższej a Zajęć nie uda się odrobić w innym terminie zgodnie z par. 3 ust. 6. 3. Umowa może zostać rozwiązana przez Organizatora bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku rażącego naruszenia warunków umowy przez Kursanta lub Rodzica/Opiekuna, w tym braku uregulowania płatności w ciągu 30 dni od daty jej wymagalności. § 5 Prawo odstąpienia od umowy 1. Niniejsza umowa może zostać zawarta poprzez wyrażenie dorozumianej zgody przez e-mail w następujący sposób: przesłanie w wiadomości e-mail skanu podpisanej umowy, informacja zwrotna w e-mailu, że Rodzic/Opiekun “wyraża zgodę na podpisanie umowy będącej załącznikiem e-maila oraz wyrażam zgodę na podpisanie oświadczeń zawartych w umowie” oraz wypełni wszelkie informacje niezbędne do realizacji umowy (dane określające Kursanta/Uczestnika, lokalizację oraz datę zawarcia umowy), 2. Niniejsza umowa jest zawierana na odległość tzn. w formie online (poprzez wyrażenie dorozumianej zgody drogą elektroniczną) lub formularza zamówienia to wówczas Rodzic/Opiekun ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od zawarcia umowy zgodnie z ust. 1. 3. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od jej zawarcia drogą elektroniczna chybaże w tym czasie Kursant przystąpił już do Zajęć. 4. Uczestnictwo przez Kursanta w Zajęciach rozumiane jest jako wykonanie umowy i w takim wypadku istnieje możliwość wypowiedzenia umowy. 5. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Usługobiorca może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. § 6 Reklamacje i pozasądowe rozwiązywanie sporów 1. W przypadku, gdy wykonana usługa ma wady, Kursant/Rodzic ma prawo do żądania naprawy wad lub ich usunięcia. 2. Reklamację Opiekun/Rodzic powinien złożyć w formie pisemnej, w szczególności za pośrednictwem adresu e-mail: zapisy@promc.edu.pl lub listem poleconym na adres spółki: ul. Miklaszewskiego 11/9, 02-776 Warszawa. 3. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Kursanta/Rodziców, miejsce świadczenia usług, treść reklamacji i żądanie. 4. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku braku odpowiedzi na reklamację zostaje ona uznana. 5. Opiekun/Rodzic posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). 6. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. 7. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Usługobiorcę będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php. § 7 Postanowienia końcowe 1. Wszelka korespondencja, w tym zawarcie umowy i jej rozwiązanie następuje za pośrednictwem adresu e-mail: zapisy@promc.edu.pl 2. Zmiana umowy następuje w formie, w której została zawarta. 3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego. Załączniki: 1. Klauzula informacyjna RODO; 2. Oświadczenie o samodzielnym powrocie dziecka z Zajęć. 3. Upoważnienie pracowników firmy Promc Sp. z o.o. do odbioru dziecka ze świetlicy. ……………………………………………………………………….. CZYTELNY PODPIS Oświadczenia • Wyrażam zgodę na rozpoczęcie świadczenia przez Usługodawcę usług przed upływem terminu na odstąpienie od umowy (14 dni od dnia zawarcia). • Zapoznałem/am się z niniejszą umową i akceptuję jej postanowienia. • Wyrażam zgodę na przyprowadzanie i odprowadzanie Uczestnika przez upoważnionego Instruktora do i z miejsca, w którym odbywają się Zajęcia w obrębie jednostki dydaktycznej, bądź innej jednostki, pod której opieką znajduje się dziecko. Stosowne zaświadczenie o wyrażeniu zgody zostanie dostarczone ww. jednostce przez Rodzica/Opiekuna. • Zapoznałem/am się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszej umowy. ……………………………………………………………………….. CZYTELNY PODPIS
Umowa o świadczenie usług polegających na nauczaniu języka angielskiego i programowania przy wykorzystaniu środowiska PYGAME
Umowa o świadczenie usług polegających na nauczaniu języka angielskiego i programowania przy wykorzystaniu środowiska Pygame zawarta w dniu .............................................................r. pomiędzy: firmą Promc Sp. z o. o. z siedzibą przy ulicy Miklaszewskiego 11/9 02-776 Warszawa, wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: [0000904009], NIP: [951-252-05-69], REGON: [389129471], tel.: 796-736-763, e-mail: zapisy@promc.edu.pl, dalej zwaną Organizatorem, a Imię i nazwisko: ………………………………………………………………….…………………………………………………………………………………., adres korespondencyjny: …………………………………………………….……………………………………………………………………………., adres e-mail: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….….., telefon: …………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………..………, nr i seria dokumentu tożsamości: …………………………….…………………………………………………………………………………..., tj. Rodzicem/Opiekunem prawnym Uczestnika/Kursanta (imię i nazwisko dziecka): ……………………………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………..…………., dalej zwanym Kursantem/Uczestnikiem. § 1 Definicje Instruktor/Organizator - osoba przeprowadzająca Zajęcia, posiadająca do tego stosowne uprawnienia; Zajęcia - odbywające się regularnie spotkania prowadzone przez Organizatora trwające 60 minut; Rodzic/Opiekun - osoba dorosła mająca pełną zdolność do czynności prawnych, która w imieniu małoletniego (Kursanta) zawarła umowę z Organizatorem; Uczestnik/Kursant - osoba małoletnia uczęszczająca na Zajęcia polegające na nauczaniu języka angielskiego i programowania za pośrednictwem gry Minecraft, zwanych dalej Zajęciami; Kurs - Zajęcia organizowane przez Organizatora polegające na nauce języka angielskiego i programowania w środowisku Minecraft; Siła Wyższa - zjawiska na które ani Organizator ani Kursant nie mają wpływu tj. wojna, klęska żywiołowa, epidemia lub inne związane z logistyką niezależną od Organizatora. Miejsce zajęć - lokalizacja, w której odbywają się zajęcia: ……………………………………………………………. (do uzupełnienia). § 2 Przedmiot i warunki umowy 1. Przedmiotem umowy jest przeprowadzenie przez Organizatora Zajęć obejmujących naukę języka angielskiego i programowania w środowisku Minecraft. 2. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do końca bieżącego roku szkolnego. 3. Zajęcia są przeprowadzane raz w tygodniu (z wyłączeniem dni wolnych od zajęć dydaktycznych i ferii zimowych) i trwają 60 minut. Jeśli Zajęcia trwają 90 minut to jest to liczone jako 1,5 Zajęć. 4. Pierwsze Zajęcia przeprowadzane są w dniu ustalonym przez Organizatora i potwierdzonym z Rodzicem/Opiekunem Uczestnika. 5. Planowana liczba Zajęć w Kursie wynosi 30. 6. Każdy Uczestnik korzysta z jednoosobowego stanowiska wyposażonego w laptop. 7. Instruktor przyprowadza i odprowadza Uczestników z miejsca zbiórki do Miejsca zajęć, chyba że Rodzic/Opiekun wyraził zgodę na przybycie i powrót Uczestnika/Kursanta samodzielnie. 8. Uczestnik/Kursant oraz jego Rodzic/Opiekun prawny zobowiązują się do zachowywania kultury wypowiedzi oraz norm powszechnie przyjętych jak również nie zakłócania porządku Zajęć w stosunku do Instruktora/Organizatora oraz pozostałych pracowników Organizatora. 9. Pierwsze Zajęcia w Kursie są Zajęciami próbnymi, po których następuje decyzja o podpisaniu umowy. Zajęcia te są wliczone do planowanej liczby Zajęć w Kursie. § 3 Opłaty i organizacja Zajęć 1. Pełna opłata za Kurs wynosi 2000 zł (słownie: tysiąc czterysta dziewięćdziesiąt złotych). 2. Organizator wyraża zgodę na dokonanie zapłaty za Kurs w jeden z następujących sposób, wybrany przez Rodzica/Opiekuna: dokonania jednej opłaty wynoszącej 2000 zł płatnej na konto bankowe w ciągu 7 dni od przeprowadzenia pierwszych Zajęć, dokonania dwóch wpłat wynoszących po 1000 zł. Z tym, że pierwsza wpłata zostanie dokonana w ciągu 7 dni od przeprowadzenia pierwszych Zajęć oraz druga wpłata zostanie dokonana maksymalnie po odbyciu 14 (słownie: czternastych) Zajęć w Kursie, dokonania dziesięciu wpłat wynoszących po 200 zł. Z tym, że pierwsza wpłata zostanie wykonana w ciągu 7 dni od przeprowadzenia pierwszych Zajęć oraz do 20 dnia każdego miesiąca każda kolejna wpłata wynosząca 200 zł przez okres maksymalnie 9 następnych miesięcy (czyli 10 wpłat po 200 zł). 3. W przypadku późniejszego dołączenia do trwającego już Kursu, Organizator odejmuje płatności za odbyte już Zajęcia, jeśli planowana liczba zajęć nie zostanie spełniona. Płatności dokonywane są w równych wpłatach po 200 zł, z wyjątkiem ostatniej, która jest zależna od ilości przeprowadzonym Zajęć w danym Kursie. 4. Pierwsza płatność za Zajęcia powinna zostać uregulowana w ciągu 7 dni od dnia przeprowadzenia pierwszych Zajęć. Za uregulowanie płatności uważa się uznanie na rachunku bankowym Organizatora. 5. W przypadku niemożności uczestnictwa w zajęciach przez Kursanta, Rodzic/Opiekun jest zobowiązany do poinformowania o tym Organizatora. Organizator, po otrzymaniu takiej informacji, niezwłocznie przedstawi, z uwzględnieniem ewentualnej dostępności Kursanta, przynajmniej jeden inny termin Zajęć, w których Kursant zobowiązany jest wziąć udział, w celu odrobienia nieobecności. 6. W przypadku braku Zajęć z winy Organizatora, w miarę możliwości Zajęcia zostaną przeprowadzone w innym ustalonym przez Organizatora terminie. 7. Zwrot lub zmniejszenie opłat za Zajęcia przysługuje jeśli dana grupa nie będzie mogła zrealizować planowanej liczby Zajęć. Zwrot lub pomniejszenie będzie możliwe w ostatnim miesiącu realizacji Zajęć. 8. W przypadku braku możliwości kontynuacji organizacji Zajęć wynikających z przyczyn niezależnych od Organizatora (np. Siła Wyższa) umowa zostaje zawieszona do czasu powrotu kontynuacji Zajęć, a uiszczone opłaty zostają wstrzymane na poczet przyszłych Zajęć. 9. W przypadku o którym mowa w ust 8. powyżej jeśli nie będzie możliwości zawieszenia umowy z powodu Siły Wyższej lub Zajęć nie uda się odrobić w innym terminie to niniejsza umowa może zostać rozwiązana bez okresu wypowiedzenia, a nadpłaty już uiszczone zostaną zwrócone. 10. W przypadku rezygnacji z Zajęć następuje ona wraz z końcem miesiąca pod warunkiem, że rezygnacja została złożona do 20 dnia każdego miesiąca kalendarzowego, w formie wiadomości e-mail przesłanej na adres: zapisy@promc.edu.pl oraz potwierdzone zostało jej przyjęcie. W przypadku rezygnacji z Kursu następuje rekalkulacja wniesionych wpłat w stosunku do liczby przeprowadzonych Zajęć i jeśli naliczona zostanie nadpłata, jest ona zwracana przez Organizatora na konto, z którego wpłynęła płatność lub jeśli naliczona zostanie niedopłata Rodzic/Opiekun Uczestnika/Kursanta zobowiązuje się do uregulowania należytych opłat. 11. W przypadku zgłoszenia nieobecności na Zajęciach Kursantowi przysługuje możliwość odrobienia Zajęć z inną grupą. Organizator zaproponuje dwa możliwe terminy pod warunkiem, że Kursant/Rodzic wyraża chęć odrobienia. 12. Płatności dokonywane są na rachunek bankowy: 71 1160 2202 0000 0006 1433 2245, Promc Sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Miklaszewskiego 11/9 02-776 Warszawa, Tytułem: Imię i nazwisko dziecka / klasa wraz z oznaczeniem / lokalizacja zajęć / numer płatności 13. Płatność nie dokonana w ww. terminie skutkuje wymagalnością zobowiązania i nabyciem prawa przez Usługodawcę do roszczenia o zapłatę odsetek ustawowych za każdy dzień opóźnienia. 14. Opłata zawiera podatki. § 4 Rozwiązanie umowy 1. Wypowiedzenie uważa się za skuteczne, jeżeli zostało złożone mailowo, na adres: - zapisy@promc.edu.pl - dla wypowiedzenia składanego przez Kursanta; - adres e-mail Rodzica/Opiekuna podany w danych do umowy - dla wypowiedzenia składanego przez Organizatora, do końca 20. dnia danego miesiąca kalendarzowego. W przypadku złożenia wypowiedzenia po 20. dniu danego miesiąca, wypowiedzenie uważa się za złożone w następnym miesiącu kalendarzowym. 2. Organizator zwraca uiszczoną opłatę tylko w przypadku kiedy do Zajęć nie doszło z jego wyłącznej winy, Siły Wyższej a Zajęć nie uda się odrobić w innym terminie zgodnie z par. 3 ust. 6. 3. Umowa może zostać rozwiązana przez Organizatora bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku rażącego naruszenia warunków umowy przez Kursanta lub Rodzica/Opiekuna, w tym braku uregulowania płatności w ciągu 30 dni od daty jej wymagalności. § 5 Prawo odstąpienia od umowy 1. Niniejsza umowa może zostać zawarta poprzez wyrażenie dorozumianej zgody przez e-mail w następujący sposób: przesłanie w wiadomości e-mail skanu podpisanej umowy, informacja zwrotna w e-mailu, że Rodzic/Opiekun “wyraża zgodę na podpisanie umowy będącej załącznikiem e-maila oraz wyrażam zgodę na podpisanie oświadczeń zawartych w umowie” oraz wypełni wszelkie informacje niezbędne do realizacji umowy (dane określające Kursanta/Uczestnika, lokalizację oraz datę zawarcia umowy), 2. Niniejsza umowa jest zawierana na odległość tzn. w formie online (poprzez wyrażenie dorozumianej zgody drogą elektroniczną) lub formularza zamówienia to wówczas Rodzic/Opiekun ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od zawarcia umowy zgodnie z ust. 1. 3. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od jej zawarcia drogą elektroniczna chybaże w tym czasie Kursant przystąpił już do Zajęć. 4. Uczestnictwo przez Kursanta w Zajęciach rozumiane jest jako wykonanie umowy i w takim wypadku istnieje możliwość wypowiedzenia umowy. 5. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Usługobiorca może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. § 6 Reklamacje i pozasądowe rozwiązywanie sporów 1. W przypadku, gdy wykonana usługa ma wady, Kursant/Rodzic ma prawo do żądania naprawy wad lub ich usunięcia. 2. Reklamację Opiekun/Rodzic powinien złożyć w formie pisemnej, w szczególności za pośrednictwem adresu e-mail: zapisy@promc.edu.pl lub listem poleconym na adres spółki: ul. Miklaszewskiego 11/9, 02-776 Warszawa. 3. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Kursanta/Rodziców, miejsce świadczenia usług, treść reklamacji i żądanie. 4. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku braku odpowiedzi na reklamację zostaje ona uznana. 5. Opiekun/Rodzic posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). 6. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. 7. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Usługobiorcę będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php. § 7 Postanowienia końcowe 1. Wszelka korespondencja, w tym zawarcie umowy i jej rozwiązanie następuje za pośrednictwem adresu e-mail: zapisy@promc.edu.pl 2. Zmiana umowy następuje w formie, w której została zawarta. 3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego. Załączniki: 1. Klauzula informacyjna RODO; 2. Oświadczenie o samodzielnym powrocie dziecka z Zajęć. 3. Upoważnienie pracowników firmy Promc Sp. z o.o. do odbioru dziecka ze świetlicy. ……………………………………………………………………….. CZYTELNY PODPIS Oświadczenia • Wyrażam zgodę na rozpoczęcie świadczenia przez Usługodawcę usług przed upływem terminu na odstąpienie od umowy (14 dni od dnia zawarcia). • Zapoznałem/am się z niniejszą umową i akceptuję jej postanowienia. • Wyrażam zgodę na przyprowadzanie i odprowadzanie Uczestnika przez upoważnionego Instruktora do i z miejsca, w którym odbywają się Zajęcia w obrębie jednostki dydaktycznej, bądź innej jednostki, pod której opieką znajduje się dziecko. Stosowne zaświadczenie o wyrażeniu zgody zostanie dostarczone ww. jednostce przez Rodzica/Opiekuna. • Zapoznałem/am się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszej umowy. ……………………………………………………………………….. CZYTELNY PODPIS